L'OLMU DI NATALE
U LAMENTU DI L'OLMU
Originally uploaded by PP1.
Pè Natale e Capu d'annu, diteci due parole in Corsu, per piacè.
Come vo sapète. Fatè u sforzu.
Anch'eiu un sò scrivè u corsu mà Ghianbati cì curreggera si casu mai.
Forum de toutes les personnes qui aiment le village de Rutali (Hte Corse), qui l'habitent, en sont originaires ou simplement le connaissent.
5 commentaires:
A lingua corsa mi manca. In casa mi piaceve sente parlà corsu, a musica di sta lingua che capiscu, sta sempre in mio cuore ma non so ni srivere ni parlare. E per mè un rigrettu. allora lego sempre u blog srittu in corsu di GB e altri .
Eliane Ghirlanda-Chastanier
Da quantu mi ne possu invene, a prima fiura chì mi vene in core quandu pensu à Natale, ghjè quella di u focu. Quella di a fucaraccia incesa in piazza à a chjesa, per paga, à i zitelli, di ghjorni sani di trascinere (o l'incanti !). Quella di u fucone imburratu cù u so ceppu natalescu, per scallacci tutt'inseme, à veghja, dopu messa. Quella di e fiamme di a fede accatizzate 'sta sera per celebrà a nascita di u Bambinu. I nostri antichi, i più landani, festighjavanu digià, à 'st'epica, cù u focu, u solstiziu d'inguernu ! U focu, a luce, a speranza, ghjè Natale. A nostra primura dunque, oghje, serà di fà luce in ogni core, é soprattuttu in quellu di i zitelli, u focu di a gioia é di a speranza. A nostra prighera serà ch'ell'ùn venghi à fiaccassi issa luce in i cori scunsulati, impenseriti da i castichi presenti di a vita. Bon Natale à tutti ! (Jbg)
U corsu di JBG un incantu.
Bon Natale
In sta sera di natalè, pensu a tutti quelli ci so in de a pena, a tutti quelli chi un ci so piu, ma chi so quantunque presenti inde u nostru core.
E ghjentè un morenu mai se si cuntinueghja a pensa a elli, a parla d'elli.
Suvetu a tutti i rutalacci u più bellu Natale pussibile.
BON NATALE
bon Natale e bon annu 2007 a tutti i rutalesi ,e a tutti quelli di "opera" che fano tantu pé nostru paese
EGC
Enregistrer un commentaire
Abonnement Publier les commentaires [Atom]
<< Accueil